Apabila lelaki betulbetul serious bercinta
Friday, November 4, 2011 ? 0 Atashinchi ?


 KECANTIKAN kamu diketepikan , KEIKHLASAN kamu diutamakan . Apabila wujud orang ketiga dalam perhubungan , dia akan HILANG AKAL dan SANGGUP berbuad apa saja untuk MEREBUT kembali kekasihnya . Si dia akan sentiasa menghantar text . Walaupun tidak dibalas , ini tanda si dia sentiasa memikirkan kamu .

 Si dia sanggup menitiskan air mata demi kekasihnya . Bukan SEMUA lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang PEREMPUAN .

 Tidakkah kamu terharu melihat seorang lelaki yang SANGGUP menitiskan air mata demi kamu . Itu membuktikan cintanya begitu KUAT buatmu .

 Sentiasa MENGHIBURKAN hati kamu dikala gundah :'>

 Sentiasa bersungguh-sungguh melalukan sesuatu untuk kamu . Jangan kamu anggap boyfriend kamu seorang yang kuat MEMBEBEL , sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat .

 INGAT ! Nasihat bermaksud mengingati . Jika sudah sayang , macammacam akan kamu pikirkan , termasuklah BIMBANG akan kehilangannya . Begitu juga jika boyfriend kamu menyatakan dia selalu memikirkan kamu dan merisaukan kesudahan hubungan itu .

 Ini bermakna dia selalu pikirkan mengenai hubungan kamu dan bagaimana untuk MENYELAMATKANNYA dari berakhir begitu sahaja .

 Ada juga lelaki yang cepat berasa SENSITIF dan MUDAH MARAH . Sekiranya apa yang diperkatakannya tidak diambil perhatian , lebihlebih lagi dari orang yang dia sayangi . Baginya kamu bersikap ACUH TIDAK ACUH .

 Hal ini boleh menimbulkan perasaan CEMBURU meluapluap . Tambahan pula , sekiranya kamu boleh menjadi pendengar setia apabila berdampingan dengan orang laen .

 Pasti dia merasakan dirinya tidak BERGUNA pada kamu . Lucu tapi hakikatnya , begitulah apabila boyfriend kamu berperangai tidak ubah seperti kanakkanak sematamata mahu mendapat perhatian daripada kamu .

Si dia mahu BERMANJA dan inginkan kekasih hatieynya melayannye lebih daripada orang laen yang pernah kamu sayang . Kalau dia merajuk , sesekali cubalah untuk memujuknya :)

 Kamu hadapi masalah dan orang yang PERTAMA yang akan datang membantumu adalah BOYFRIEND kamu . Tandanya , dia tidak mahu melihat kamu susah dan rasa tanggungjawab untuk membantu kamu .


Sekiranya boyfriend kamu sentiasa bertanyakan soalan yang sama " you masih sayang I ? " , janganlah anggap itu satu soalan yang MEMBOSANKAN ! Itu tandanya si dea tidak mahu kasih sayang kamu kepadanya LUNTUR : )

 Sebab itulah , kalimah tersebut sentiasa diulangulang agar kamu tahu betapa si dia sentiasa mahu kamu ingat diri kamu sudah DIMILIKI OLEHNYA . Tidak suka kamu memakai SEKSI , kerana tidak suka kamu diperhatikan lelaki laen walaupun berlengan pendek .

 Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluapluap . Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa CURIGA .

 Dia mudah merasa CEMBURU dan SENSITIF apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya . Dia tidak akan melayan perempuan laen yang tiada urusan penting denganya .

Kalau ditinggalkan dengan kekasihnya , ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan laen namun dea sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya .

Dia tidak suka kamu KELUAR MALAM ! Tandanya dia ingin menjaga pandangan orang terhadap kamu . Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dea berbuad demikian itu bererti hatinya belom 100 % mencintai kekasihnya .

Dia tidak suka ada lelaki laen mendekati kekasihnya . HARGAILAH lelaki dan terimalah mereka seadanya . Berilah diri kamu peluang untuk kembali mencintai seseorang yang bergelar LELAKI : )

Okay , setelah baca ambek pengajaran yaa :) Kboii .


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post