I'm so hyper today
Sunday, September 23, 2012 ? 0 Atashinchi ?
22 september- Hari koko and hari kantin. Today is the best. I'm so hyper and I don't know what. Balik sekolah ambik kau cari katil terus >.< haha. Dekat sekolah bukak lagu best best like titanium, all around the world and others. Saya menari dengan kawan saya di tengah dataran macam orang gila. Hahaha, kalau dah masuk air memang menari oppa gagnam style, haha. Hyper betul aku harini. Me lepaking with Izzatti, Putri, Hani, Mayang, Nurul Faridzul, Myra Emamu and Aishah :D

Saya kena kiss dengan budak comel :* Hani and Mayang :3

Senyum itu sedekah =))

Adik ku sayang yg comel :3 Nurul and Myra

Kami comel. Jatti :*


Adik aku comel :*^.^

Hani gemuk hahahaha. Saya dekat belakang dia =) 

Putray and Hani :*


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post