Hello :')
Friday, November 9, 2012 ? 0 Atashinchi ?


Hi and assalamualaikum,
Dah berhabuk dah blogger aku -.- okay now nak update lah ni. Hehe. Today hari terakhir aku jumpa kawan dekat sekolah. Then dah habis sekolah, dah tamat form 2 :') I will miss you my baby sekalian. Dah hantar buku semua dah dapat buku then lepak sekolah then balik. Sumpah tired gila. Then today jugak BB aku rosak -,- nak tau siapa buat? ni gara gara Iqmal Aliff buat -.- pegang phone aku then tergelincir habis BB aku, dah lah time tu hujan, memang rosak ah phone aku --' chill Eyzah chill k? :') Dah cuti ni aku daftar tusyen dekat dekat dengan maulana, eh budak saujana mesti tau kedai maulana dekat mana. Dakdak maulana lah kata kan :p hahahaha. Actually next year aku takut nak sekolah pagi, haih. Sumpah seram do, I don't know lah :/ Please be nice to me k 2013 yang akan datang? :') Then nak tengok result final exam aku lagi. Duhh goyang bhai. Wuu~ Bukak sekolah nanti aku nak peluk my baby puas puas sumpah I miss you so bad kawan ;') #HEIP selamanya :") <3 Hihi. This year my sister Ety spm. Goodluck yaa baby Ety oggy :p Do the best kay? haha. Mentang-2 kau dah habis sekolah :') k aku jealous. Btw tak sabar nak pergi prom dengan kau kak ety :3 hehehehe. Apa azam baru aku 2013? nanti new year aku bagitau k? :') hehe. k lah byee blogging :*



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post